Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Hot Topic Lihat artikel

Mengandung Selepas Pakai Selimut Adik Lelakinya

3-1-2014 11:20 AM Komen: 173
Gadis Mengandung Selepas Pakai Selimut Adik Lelakinya



Gambar hiasan


Alor Pongsu : Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun terkejut apabila diberitahu doktor bahawa dia mengandung semasa dia sedang buat pemeriksaan kerana tidak datang haid.

Selepas disoal siasat , gadis itu mengaku tidak pernah melakukan persetubuhan.

Ditanya tentang perkara perkara yang berlaku dalam tempoh sebulan , gadis itu mengakui bahawa dia pernah menggunakan selimut kepunyaan adik lelakinya yang berumur 15 tahun.

Pakar Perubatan mengesahkan bahawa , gadis itu mengandung selepas menggunakan selimut adiknya yang mengandungi sperma hidup.



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
7
Sedih
1
Lawak
5
Bosan
1
Komen: 173
Komen

Komen Terbaru

Quote brader_sam 8-1-2014 03:16 PM
tu mesti sperm sulung adik laki dia baru akil baligh mlm sblm tu...
heheheeee..............

Lain-lain Komen

Quote BurningTimes 3-1-2014 02:41 AM
check sahajalah faraj wanita Sunni itu, kalau masih dara boleh percaya jugak lah,
kalau sudah tiada memang propa sangat lah, sedap2 dah duk berzina kemudian klaim selimut adik,
entah2 memang berzina dengan adik beliau lah kot? Curlast akak berzina dengan adik pelbagai.
Quote tinker_bell 3-1-2014 02:44 AM
kalau tak ada adik..boleh ckp tidur dgn kucing jantan..kalau tak bela kucing jantan..boleh ckp hari tu mimpi main dlm tidur(salahkn jin)..atau lagi best..hari tu berenang kt swimming pool awam..
Quote BurningTimes 3-1-2014 02:44 AM
Pakar Perubatan mengesahkan bahawa , gadis itu mengandung selepas menggunakan selimut adiknya yang mengandungi sperma hidup.

jadi anak itu di gugur atau di lempar dalam jamban?
mana boleh mengandung anak adik kandung bukan?
pakar itu dah check2 kot2 faraj adik ini sudah tiada dara?
macam propa jah pakai selimut pun boleh mengandung, kalau ada kesan air mani pun takkan tak perasan?
Quote Mont.Blanc 3-1-2014 03:33 AM
kisah dongeng ke ape ni.... mcm susah nak percaya je..
Quote dani-rox 3-1-2014 03:49 AM
hebatnya sperm si adik... bole survive di luar badan dlm jangka masa yg lama dan kemudian mengesot2 ke arah vagina si kakak
Quote BurningTimes 3-1-2014 03:51 AM
Mont.Blanc posted on 3-1-2014 04:33 AM
kisah dongeng ke ape ni.... mcm susah nak percaya je..

akak pun rasa macam dongeng jah, keyakinan pun dalam 0.01% sahaja.
takkanlah tunggul sangat kakak dia itu sampai tak perasan sperma ke apa? lagipun tang celah mana sperma nak masuk?
unless tidur bogel kan, tapi motif tidur bogel pelbagai?

Quote BurningTimes 3-1-2014 03:52 AM
dani-rox posted on 3-1-2014 04:49 AM
hebatnya sperm si adik... bole survive di luar badan dlm jangka masa yg lama dan kemudian mengesot2  ...

akak pun hairan, selimut di luar sahaja, mesti tidur pakai seluar kan? takkan bogel kot sampai sperma melekat dekat selimut boleh masuk ke farah beliau, propa sangat lah, bila perut dah boroi bunting sampai nak terberanak baharu nak klaim pakai selimut adik pelbagai.
Quote dani-rox 3-1-2014 04:34 AM
BurningTimes posted on 3-1-2014 03:52 AM
akak pun hairan, selimut di luar sahaja, mesti tidur pakai seluar kan? takkan bogel kot sampai spe ...

terharu dgn kegigehan super sperma itew... walaupon sekadar hasil dr melanc*p dan dibiarkan mati kering, namun berjaya jua menembusi baju tidur, spenda dan faraj.
Quote sekngucing 3-1-2014 05:20 AM
o you'll be Thor and I'll be Odin
You rodent, I'm omnipotent
Let off then I'm reloading
Immediately with these bombs I'm totin'
And I should not be woken
I'm the walking dead
But I'm just a talking head, a zombie floating
But I got your mom deep throating
Quote mitnick 3-1-2014 06:13 AM
erk... apekah?
Quote nurul_akmar 3-1-2014 06:58 AM
cek je la kt hosp. jgn percy cerita karut mcm tu
Quote freebird 3-1-2014 06:58 AM
ni cerita kat harian metro ke...hanya untuk di baca oleh makcik pakcik macai kampung felda pprt ...
Quote vespa_oren 3-1-2014 07:00 AM
Mcm citer dalam mastika pasal anak bunian itu
Quote tobby 3-1-2014 07:18 AM
pandai gadis ni membodohkan masyarakat CI.
Quote magnus 3-1-2014 07:24 AM
Mengarut sesangat
Quote sekngucing 3-1-2014 07:26 AM


mana adik dia?
Quote TanSriJess 3-1-2014 07:27 AM
cerita dan berita setaraf dari majalah mastika/variasi

pfggttthhhh
Quote shysari 3-1-2014 07:27 AM
Mcm la ada percaya...
Quote fifie_olin 3-1-2014 08:02 AM
cam x logik jek...
lain la selimut tu stil bsh dek air mani..lps tu ko dok gesel2 selimut kt apam ko...bole la kot

Lihat semua komen(173)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.137633s Gzip On
To Top