Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
1234Next
Return to list New
10972
View
74
Reply

Keith Foo Kembali Kepada Bekas Isteri?

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-7-2021 01:09 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon Keith Foo menafikan dia sudah kembali bersama bekas isterinya yang juga model, Kim Raymond.


Keith berkata, walaupun hubungan mereka baik, namun mereka tiada perancangan untuk bersatu semula sebagai pasangan suami isteri.


Kredit foto: IG




"Tidak dinafikan memang ramai yang ingat kami sudah kembali bersama sebab hubungan kami berjalan dengan baik dan tiada apa-apa masalah.


"Cuma buat masa ini kami memang tiada perancangan ke arah itu sebab sudah selesa dengan kehidupan begini. Lagipun kami sedar mungkin jodoh sudah tertulis untuk tidak bersama, sebaliknya jodoh kami lebih kuat sebagai kawan karib.


"Saya sangat bersyukur sebab hubungan kami memang tiada apa-apa masalah selepas membawa haluan masing-masing. Kami boleh pergi bercuti sama-sama dan meluangkan masa bersama anak," katanya.




  



Menurut Keith, walaupun dia dan bekas isteri sudah tidak tinggal sebumbung namun mereka kerap bertemu dan saling bergantung antara satu sama lain demi anak tercinta, Skylar Raymond.


"Rumah kami memang sangat dekat dan mudah untuk saya berjumpa anak setiap masa. Kalau ada masa terluang seperti tiada penggambaran, hampir setiap hari saya ke rumah Kim untuk berjumpa anak. "Sejujurnya perasaan kekok memang tidak ada. Mungkin sebab kami sudah berkawan lama, jadi kami tak boleh pentingkan diri sendiri. Kami perlu ketepikan apa saja masalah yang berlaku sebelum ini sebab kami berdua yang bersepakat untuk mahukan anak jadi perlu bersama untuk membesarkan Skylar dengan penuh kasih sayang," katanya.




  



Dalam pada itu, Keith kini aktif menyertai kerja-kerja sukarelawan kelolaan St John Ambulance Malaysia Cawangan Negeri Sembilan dengan melakukan pelbagai aktiviti kemasyarakatan.


Keith mendirikan rumah tangga dengan Kim pada November 2015 dan mereka dikurniakan anak pada 30 Mei 2017.




  



  



Bagaimanapun hubungan mereka tidak bertahan lama apabila pasangan itu sah bercerai pada Disember 2019. -CARI


Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka Skylar sebijik ikut muka bapak kimchi ! So cute !
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Comelnya skylar hikhik
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
mmg cute ank dorg ni..tp i suka jgk tgk kim ni..nampak relax..pastu takde nmpk flex sgt pun..nape dorg cerai eh?
kim pun ada bf melayu kan xsilap
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:37 PM | Show all posts
Anak dia comel, aku suka tgk
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:44 PM | Show all posts
so cute lah budak skylar ni

aku jeles tgk body kimchi.... pakai apa pun cantik
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknya rumah...harap ada la rezeki aku nak memiliki rumah sendiri hatta flat ppr sekali pon.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kim wangiiii {:shy helokkk {:love
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku suka ja bini dia ni pakai apa pun cantik ja
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 01:58 PM | Show all posts
Cute anak depa.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:01 PM | Show all posts
anak dia comel... menjadi herlokkk...

terbalik pulak sekarang sebab bapak dia nampak ala2 kepam gittew dalam gambar walaupun ada la telefilem dia baru2 ni masih nampak wangi....entah2 aura dah transfer kepada anak...
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Muke anak dia comellll
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:04 PM | Show all posts
edayildiz replied at 30-7-2021 01:26 PM
mmg cute ank dorg ni..tp i suka jgk tgk kim ni..nampak relax..pastu takde nmpk flex sgt pun..nape do ...

ye..bf malay..director drama/movie
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Diorg bole jd kawan
Agak2 hari2 dh kata melepak sama2 tk rasa ke nk berhubungan intim ..

Ada org dh bercerai elok berkawn diorg mmg tkleh match sbgai suamiisteri dlm segala urusan rumahtangga
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:28 PM | Show all posts
buat ape la kawin balik kalau tak kawin pun macam sama je
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
hidet replied at 30-7-2021 02:04 PM
ye..bf malay..director drama/movie

ohh kalau kd kawen nnti peluk islam la si kim ni kn..pastu ankknya nk agama mak or ayah kalau gini?
saja tnya..tiberr
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 30-7-2021 02:10 PM
Diorg bole jd kawan
Agak2 hari2 dh kata melepak sama2 tk rasa ke nk berhubungan intim ..


kaka rasa dorg pernah x..tergesel time kt umah..pastu rasa lain macam..ha gitew
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:38 PM | Show all posts
edayildiz replied at 30-7-2021 02:30 PM
ohh kalau kd kawen nnti peluk islam la si kim ni kn..pastu ankknya nk agama mak or ayah kalau gini ...

mungkin la kot..both pun ade anak..tak nampak nak rush kwin pun..lagipun bf sheols tu urban.bukan pengarah drama kul 7 tibitigasuku..
bf tu international yachh.drama luar, viu..venture dengan producer luar..
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 30-7-2021 02:31 PM
kaka rasa dorg pernah x..tergesel time kt umah..pastu rasa lain macam..ha gitew

Gerenti pernah pnya muda lg kot
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 02:45 PM | Show all posts
hidet replied at 30-7-2021 06:38 AM
mungkin la kot..both pun ade anak..tak nampak nak rush kwin pun..lagipun bf sheols tu urban.bukan  ...

owhhhh ye ke cuols...
handsome ke cuol?

kim ni suka tengok...circle sheols pun malay kan... tengku nadia, alia B, sab9
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list