Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
5944
View
84
Reply

[Tempatan] Dah sampai masa ajalnya. Lelaki, 49 tahun meninggal masa tgh tunggu order makanan di restoran

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-6-2021 10:19 PM | Show all posts |Read mode
Man dies while waiting for food at restaurant
Admin -
22 June 2021


A 49-year-old man went unconscious and dies while waiting for his food at a restaurant in Taman Sri Bintang, Kepong yesterday. PIX: Courtesy of Sentul District Police Headquarters

By Kumara Sabapatty

KUALA LUMPUR C The situation at a restaurant in Kepong turned upheaval yesterday when a man suddenly collapsed and died while buying his food.

The incident happened at around 4.00 pm yesterday, said the Sentul District Police Chief, Assistant Commissioner Beh Eng Lai.

The police received a distress call from MERSS 999 about the death at a restaurant in Taman Sri Bintang, Kepong.

Investigation at the scene found that the deceased, who is also a lorry conductor did not sustain any external physical injury and there was no sign of criminal element.

He came to the restaurant to pack his food and drinks at around 3.30 pm.

While waiting for the food he ordered, he suddenly fell from his seat and went unconscious, he said in a statement today.

Eng Lai said, the restaurant owner contacted the hospital and the man was pronounced dead by the Assistant Medical Officer from the Kuala Lumpur Hospital who rushed to the location to check on the victim.

The deceased is known as Cheah Kum Seng, 49 and lived in Taman Sri Kepong Baru.

A post-mortem was conducted early this morning and the caused of his death was ischemic heart disease. The case is classified as sudden death, said Eng Lai. CMalaysiaGazette

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
takziah..setiap hr baca org tu mati..org ni mati..takut
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-6-2021 10:35 PM | Show all posts
Lelaki maut akibat serangan jantung bukan kerana durian, vaksin
Nurul Hidayah Bahaudin

Kuala Lumpur: Kematian seorang lelaki yang didakwa meninggal dunia kerana makan durian selepas suntikan vaksin terungkai apabila punca kematiannya disahkan akibat serangan jantung.

Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner Beh Eng Lai berkata, pihaknya menerima maklumat memaklumkan ada satu kes kematian dilaporkan di sebuah restoran di Jalan 3/36 Taman Sri Bintang, di sini, kira-kira jam 4 petang tadi.

"Lelaki berkenaan datang ke restoran terbabit untuk membungkus makanan dan minuman jam 3.30 petang.

"Semasa menunggu makanan yang dipesannya, lelaki itu tiba-tiba terjatuh dari kerusi tempat duduknya dan tidak sedarkan diri.

"Pemilik restoran berkenaan menghubungi pihak Hospital Kuala Lumpur (HKL) sebelum lelaki terbabit disahkan meninggal dunia oleh Penolong Pegawai Perubatan HKL," katanya dalam kenyataan, hari ini.

Eng Lai berkata, pemeriksaan dilakukan di lokasi kejadian mendapati lelaki berusia 49 tahun berkenaan tidak mengalami kecederaan fizikal pada luaran badannya.

"Malah, siasatan dilakukan juga mendapati tiada tanda-tanda dikaitkan dengan unsur jenayah. Hasil bedah siasat dilakukan terhadap lelaki berkenaan mendapati punca kematian adalah 'ischemic heart disease' (serangan jantung) dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR)," katanya.

Terdahulu, satu hantaran mendakwa seorang lelaki meninggal dunia di sebuah restoran kerana makan durian selepas menerima vaksin, tular di media sosial, hari ini.

Disiarkan pada: Jun 22, 2021 @ 8:32pm
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:36 PM | Show all posts
biasanya kalu tetiba down ni sebab jantung la gagal berfungsi
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:37 PM | Show all posts
heart attack ke? takziah
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki ni dah terima vaksin ke belum...nk tahu tu je...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:38 PM From the mobile phone | Show all posts
xpdckelate replied at 22-6-2021 10:36 PM
biasanya kalu tetiba down ni sebab jantung la gagal berfungsi

Kuat kerja. Lelaki tak cukup rehat ramai macamni
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:39 PM | Show all posts
Takziah dan kepala butohhh kepada semua  yang cucuk vaksin corona .


dia ni sudah di vaksin .

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:40 PM | Show all posts
KIM.K replied at 22-6-2021 10:38 PM
Kuat kerja. Lelaki tak cukup rehat ramai macamni

ye berkait rapat..biasa faktor pemakanan dan gaya hidup...jantung ni pun berkait dengan kolesterol dalam badan...selalu la check kolesterol
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Jadi bila tarikh dia di vaccine tu? Just tanya jer..... Yang kata dia makan durian siapa? Wife dia ker? Eh banyak nye soalan.
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:48 PM | Show all posts
Baju die sgt ironic dengan kejadian.
I have a dream of flying...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkinkah kesan vaksin?.... gomen kata nk bg pampasan 500k...ni 1001 alasan ko bagi pada yg mati lepas vaksin..
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Xleh mkn durian ke lps vaksin
Aku tsngguh dl mkn durian sebab skrg cuaca panas sgt
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-6-2021 10:56 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-6-2021 10:58 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
teringat kisah lebih 15thn dulu ms keje dgn opis lama
i kene gi KK, ada seminar kt satu hotel kat KK ni
baru nk start opening remarks by company's ceo  (depa organizer), tetibe dia terjatuh depan podium,tersembam muka atas lantai
terus meninggal
tergamam jap masa tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
R2D2 replied at 22-6-2021 10:58 PM

yang footballer haritu sudden cardiac arrest kan
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2021 12:20 AM | Show all posts
takziah   

Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2021 12:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Napa lelaki bnyk kene n not wanita ? Aaaaaa

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2021 12:50 AM | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 23-6-2021 12:47 AM
Napa lelaki bnyk kene n not wanita ? Aaaaaa

kena kaji or meme dh ada kajian...mungkin kalu ada kajian boleh dihilightkan sebagai panduan kepada kaum lelaki di luar sana
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list