Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
46025
View
287
Reply

Bercerai Sebab Selalu Lebihkan Ibu Daripada Isteri, Baru Sekarang Fizo Omar Buka Mulut

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 24-4-2021 01:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Waaahh baru lps stalk mawarjewelry kat shopee
Lawa2 design emas dia
Harap bisnes mawar kekal maju n jumpa jodoh yg baik2, jadi bapak yg baik utk maryam jugakkk. Amiiinnnn
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 04:25 AM | Show all posts
"tapi bila duduk serumah, dia lebih makan garam, lebih tahu dan syak" Duh..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 04:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian mawar
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 05:51 AM From the mobile phone | Show all posts
evlinne replied at 24-4-2021 01:48 AM
Ohh bapak mawar ada lagi ke? Ingatkan mawar anak yatim, sbb nmpak dia tu kuat
Sial btul pijo ssk ...

Baca le normal ke x normal perangai pijo ni... mak dia pun x nasihatkan ke..dah pak mentua mung sakit... gi la balik ikut sama bini mung... ehhhhhh nak jugak beraya kat klate...

KUALA LUMPUR: Pelakon dan usahawan, Fizo Omar menepis spekulasi rumah tangganya sedang dilanda badai apabila dia dan isterinya meraikan sambutan 1 Syawal di lokasi berasingan.

Fizo berkata, mengikut perancangan, dia dan isterinya, Mawar Abdul Karim sepatutnya meraikan Aidilfitri bersama keluarganya di Kota Bharu, Kelantan.

Namun, pada saat akhir, isterinya dan anak mereka, Wan Maryam terpaksa pulang ke kampung Mawar di Pulau Pinang apabila bapa mentuanya jatuh sakit.

Kaki bapa mentua tiba-tiba terseliuh menyebabkan Mawar bimbang. Saya pula kebetulan sudah pulang ke Kota Bharu lebih awal, jadi mahu atau tidak, kami terpaksa menyambut 1 Syawal berasingan.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 05:59 AM From the mobile phone | Show all posts
lofar11 replied at 22-4-2021 04:33 PM
Tau xpe, sbb wujud mak pak yg Toxic. Yg pelik pizo 4beradik, abg dia tu Lecturer kt UUM elok je  ...

Tgk post2 adiik beradik dia... x de plak usung mak kemana saja.... yg baru kawen tu.. p restoren jepun berdua je dgn laki.. x de plak bawak mak sekali... masa pijo mula2 kawen mawar... terus umum kata akan bawak ibu n adik2 duduk sekali... sbb tgjwb dia... padahal dia bukan anak sulong pun... mak dia x nak plak duduk dgn abang sulong yg duduk klantan nu.... x glamer ke duduk klantan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Mak pijo ni.. antara mertua yg tamak.!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Afie13 replied at 22-4-2021 11:29 PM
Semua bisnes dia x berjaya. Masa dgn mawar mcm2 bisnes dia try n byk yg rugi akhirnya. Tapi mawar  ...

Yg dia beli kereta dgn laki anzalna tu betui ke? Ke iklan je... gaya mcm bnyk duit je...
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Joysparta replied at 24-4-2021 12:44 AM
My sister kena cerai talak 3..sbb dpt mil jahanam yg mengada2..anak dia buat mcm cam laki sendiri. ...

Klu laki kome skandal dgn betina mana2..korang leh makikan je laki kome n betina tu... tapi klu org ketiga tu mak dia..... korang nak maki mcm mana.. mcm mana salah pun mak dia... korang tetap salah di mata laki korang..mak dia tetap betol... so jln terbaik..keluar je dari perkahwinan tu...bak kata femes saying.. bini boleh cari ganti..mak x leh cari ganti.. biar la dia duduk bawah ketiak mak dia je... itu yg mak dia nak...
Sebab tu mawar kata "saya buat keputusan ini demi kebahagian fizo dan keluarganya"
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:09 AM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 24-4-2021 05:51 AM
Baca le normal ke x normal perangai pijo ni... mak dia pun x nasihatkan ke..dah pak mentua mung sa ...


Wow. First time baca
Mampu ja baca perangai laki mcmni.
Duit bini dia nak, susah bini dia biar.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:15 AM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 24-4-2021 05:51 AM
Baca le normal ke x normal perangai pijo ni... mak dia pun x nasihatkan ke..dah pak mentua mung sa ...

Xguna punya jantan. I hrap heols kahwin lg tp dpt bini dri neraka, buli mak dia pulak
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:16 AM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 24-4-2021 05:59 AM
Tgk post2 adiik beradik dia... x de plak usung mak kemana saja.... yg baru kawen tu.. p restoren j ...

Sbb mawar tu kaya. Nak mengikis/ menumpang rete la tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:19 AM From the mobile phone | Show all posts
lofar11 replied at 22-4-2021 04:33 PM
Tau xpe, sbb wujud mak pak yg Toxic. Yg pelik pizo 4beradik, abg dia tu Lecturer kt UUM elok je  ...

Dia lupa ank dia perempuan jugak. Jgn marah ank dia kalau dah kahwin nnti xjenguk dia sakit kaki terseliuh
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:26 AM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 24-4-2021 06:15 AM
Xguna punya jantan. I hrap heols kahwin lg tp dpt bini dri neraka, buli mak dia pulak

Kawen dgn rota ridani...or pompuan ala2 zarinaj anjoulie.   Hihihj
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa tetiba buka cerita yg org dah move on ni.  Baru nak justify segala. Duk je la bwh ketiak mak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 06:42 AM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 21-4-2021 02:52 PM
Tertanya semua mil ni x penah muda ke... x penah melalui fasa balik keje..sampai rumah..bukak pint ...

Ini betul. Sbb tu mak aku awal2 pesan kat anak anak dia pas kawen nyahh kau keluar dr rumah ini. Pi la cari rumah sendiri sewa ke rumah flat ke hapa ke asalkan rumah sendiri. Nak terbongkang ke nak sepah sana sini lantak la uruskan kehidupan sendiri. Jd aku nk mertua mcm ni nnti.

Teringat kwn aku ckp nk cr somi yatim piatu haha
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah kenapa ko nak bukak cerita yg dah lepas. Lapar perhatian betul.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 24-4-2021 05:51 AM
Baca le normal ke x normal perangai pijo ni... mak dia pun x nasihatkan ke..dah pak mentua mung sa ...

Mmg wujud menantu dgn besan camni punnn
Jahattt!!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 24-4-2021 06:15 AM
Xguna punya jantan. I hrap heols kahwin lg tp dpt bini dri neraka, buli mak dia pulak

Pijo balik kg kelantan awal dulu.. so tinggal anak bini kat kl lah kan... gedik sgt nk balik klate dengan set2 dia... x tunggu bini dah... last2.. hamik ko... mawar balik penang.... meluat x terkata... agaknya mak dia merengek2 nak balik sana sgt kot....
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
siasia replied at 24-4-2021 06:42 AM
Ini betul. Sbb tu mak aku awal2 pesan kat anak anak dia pas kawen nyahh kau keluar dr rumah ini. P ...

Sama mcm parent iols. Dia kata mcm mana2 pon , jgn tggal skali dgn mak bapak xkisah la pil or parent sdri. Tu impian iols tau nk khwin dgn ank yatim tp xkesampaian
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 24-4-2021 01:11 PM
Pijo balik kg kelantan awal dulu.. so tinggal anak bini kat kl lah kan... gedik sgt nk balik klate ...

Nk tau jugak pijo balik sorang ke balik dgn kwn mana? Bini yg kaya tu dia buat mcm org gaji dia je ek. Apa2 bisnes pijo ni mmg i nk boikot habis2. Biar la dia merasa susah balik n balik la duk kelate dgn mak dia.

Masa dia blik kelate tu bkn ke mak dia duk skali kt rumah mawar tu? Ke masa ni belum duk skali?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list