Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
46208
View
287
Reply

Bercerai Sebab Selalu Lebihkan Ibu Daripada Isteri, Baru Sekarang Fizo Omar Buka Mulut

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-4-2021 01:14 PM | Show all posts |Read mode
Kes penceraian di antara Fizo Omar dan bekas isterinya, Mawar Karim pernah menjadi isu hangat di kalangan netizen.


Ada yang mendakwa punca penceraian adalah disebabkan Fizo selalu melebihkan ibunya.


Selepas beberapa tahu, Fizo buka mulut mengenainya.


Foto: IG




"Tidak pernah keluar mana-mana kenyataan daripada mana-mana pihak yang berkaitan dengan ibu belah saya atau belah Mawar.


"Tapi mungkin bila kita ambil pendekatan untuk berdiam diri, jadi keluarlah macam-macam spekulasi.


"Jadi pada saya tak perlu saya menjawab, tak perlu saya mengiya dan menidakkan, biarlah benda itu antara rahsia saya dan Mawar.


"Bagusya saya dan Mawar berdiam diri tanpa membukan pekung atau membuka aib mana-mana pihak. Sebab semua orang ada salah semua orang ada kebaikan dia.


  



"Jadi nak buat assumption, terpulang pada orang dan pada saya, kami lebih tahu apa yang berlaku,"katanya seperti dipetik di Gempak.


Tambah Fizo, ibunya juga tak pernah campur tangan dalam membuat keputusan atau apa sahaja berkaitan dengan hal rumah tangga mereka.


"Mak saya tak pernah campur tangan, jenis diam dan tak ambil tahu. Kami bergaduh pun mak tak tahu. Pada mulanya saya simpan, tapi bila duduk serumah, dia lebih makan garam, lebih tahu dan syak.


  



"Saya tak akan cerita sebab bila kita cerita, kita tengah panas tengah marah, semua tentang dia jadi tak betul dan semua berkenaan kita betul.


"Jika nak bercerita atau perlukan seseorang untuk berkongsi sebaik-baiknya biarlah reda dulu, fikir positif. Boleh nak bercerura tapi biarlah sejuk dahulu."


Fizo dah pun jelaskan, jadi jangan tuduh-tuduh ya. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:33 PM | Show all posts
jadi betulla sbb mak dia dok serumah punca bercerai.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang aku paham...orang tuduh A, pastu ko ngaku A, last2 sound jangan main tuduh2....kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:44 PM | Show all posts
Kalau xmau cerita diam. Ni dok bagi hint tapi masih dok nafikan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ioilss terfikir nak bawak mertua dok sekali.. tapi.. tapi..tapi.. byk tapikan...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
So. Ceritanya si fizo ni takmau cerita. Kahkahkah. Move on jela khenn.. Sbb tu org kata jgn dok serumah dgn mentua.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by laradelara at 20-4-2021 02:11 PM

Cter lama yg dah basi. Nape up lagi? Nk promote product eh.. Nmpk cheap k
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
mawarika replied at 20-4-2021 02:01 PM
Ioilss terfikir nak bawak mertua dok sekali.. tapi.. tapi..tapi.. byk tapikan...

Kalau mertua tu masih boleh berdikari tidak perlu bantuan utk pengurusan hidup sehariannya tidak perlu la kamu mengangkot dia duduk skali.. melainkan dia tiada rumah nak duduk or safety beliau terjejas kalau tinggal seorang diri.. or beliau susah kalau tinggal seorang diri/ sepasang laki bini sbb tua, itu wajib kamu sokong anak2 nya bela ibu bapa mereka.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:09 PM | Show all posts
Ni promote ayam golek dia aja..mana ada apa2 citer pengakuan dari dia kan....
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:14 PM | Show all posts
buang masa baca..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:20 PM | Show all posts
lahhh...cerita dah lama nak up2 lagi bakponya??
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:29 PM | Show all posts
tipah89 replied at 20-4-2021 01:33 PM
jadi betulla sbb mak dia dok serumah punca bercerai.

hahaha kantoi di situ
mak duduk serumah rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
mawarika replied at 20-4-2021 02:01 PM
Ioilss terfikir nak bawak mertua dok sekali.. tapi.. tapi..tapi.. byk tapikan...

Jgn cari pasal melainkn org tua tu sakit atau dah tak kuat.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:35 PM | Show all posts
netizen lebih mengetahui
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kalau tak jajah cerita pasal bekas bini memang hidup tak aman ke? Mawar tu elok je aman2 buat hal sendiri, dia tak habis2 pasal kisah lama.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Hopefully Azar Azmi x ambik mat budu sangkak ni jd laki. She deserves better
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa produk fareeda sekarang?
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:46 PM | Show all posts
fizo ni harap je belajar tinggi tapi explanation dia tetaplah confusing.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:47 PM | Show all posts
Dah kenapa bawak mak duduk sekali? Mak-mak yang jenis cool ni kan kalau dia daa rumah sendiri, tak nak dia p duduk dengan anak menantu. Lebih senang duduk rumah sendiri. Hak ni berbeza . Nak pegi duduk dengan anak menantu. Nampak sgt mak dia kiasu
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:49 PM | Show all posts
hati ku tetap dgn mengatakan MAK kepada abe joe yang di layan seperti ratu di rumah MAWAR... huhu

tak yah tarik benang yg da basahhhh.. huhu..

mak heolls suke menampel.. sekiann.. usaha tak nak..puihhh


sesilap mcm dlm drama2 kot.. maknya cemburu anak ada isteri... choiiii
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list