Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7552
View
111
Reply


Mahathir Kata Rosmah Gemuk Sehingga Berjalan Seperti Gearbox - Najib

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-4-2021 12:09 PM | Show all posts |Read mode

Kredit foto : Facebook Najib, blogspot.com





Hantaran-hantaran di laman Facebook mantan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kini sering menjadi tajuk akhbar.


Antara hantaran terkini yang dapat dibaca adalah mengenai jawapannya kepada individu dalam kerajaan yang mendakwa Najib perlu membantu kerajaan Perikatan Nasional (PN) menarik pelabur, bukan memberikan pandangan-pandangan negatif yang boleh menyebabkan pelabur lari.


"Kalau semua dok bantai kerajaan, pelabur tak berani masuk? Ko ingat masa saya PM, pembangkang tak bantai kerajaan ke? Tiap-tiap hari mereka bantai kita. Tuduh kita sudah muflis. Sampai bekas menteri yang jaga agama tuduh saya kepit dan Mahathir kata isteri saya gemuk sehingga jalan macam gearbox.






wanikiter.blogspot.com




"Ya, pembangkang bantai kerajaan BN masa saya PM dengan amat kuat sekali tiap-tiap hari tapi pelaburan asing dan ekonomi tetap mantap sehingga pelaburan asing kita masa itu paling tinggi dalam sejarah dan antara tertinggi di Asean".


"Sebab apa"?


"Sebab kerajaanBN dulu bukan #kerajaangagal. Sebab utama fokus kita setiap hari bukan untuk membeli katak," tulisnya.



DS Najib turut mengulas mengenai kedatangan Raja Saudi, Raja Salman ke Malaysia dengan membawa pelaburan RM33 bilion, berbeza dengan Perdana Menteri sekarang yang berkunjung ke Arab Saudi tapi hanya berzoom meeting dengan Raja Salman dan selepas kunjungan itu Menteri Umrah dan Haji Arab Saudi telah dipecat. - CARI





Kredit foto : South China Morning Post

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-4-2021 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampai hati kata begitu kat kak mah..beliau gemuk seperti badak jer
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah pinky memang gedempol takkan nak kata
Kurus pulak kan  betul tak???
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik jah nek mah masa muda.nek mah ni pendek sbb tu namapak cam gearbox..nak tunduk pakai kasut pon tak bley...tp umur pon dah brp kannnn asal nek mah x nak potong usus
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:31 PM | Show all posts
kekanda berdua memang benci tapi rindu
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:33 PM | Show all posts
kahkahkahkah..mahathir kalau jadi ummah forum pasti jadi kaki bawang bergasak dengan poremer lain...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawanya masa muda....
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
X campur.....
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca tajuk nk tergelak.. sorry. {:cryrun
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:50 PM | Show all posts
Hahahahaha yang ni bikin lawak.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Oooo sekarang baru aku tau gearbox yg sedang berjalan rupanya cemana
Selama ni tak penah terpikir pulak bagaimana rupanya kalau gearbox berjalan
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:53 PM | Show all posts
Aku tengok antara Najib ngan Mahathir macam ada dendam pribadi di antara satu sama lain.. Kalau gi kat FB Najib memang kaw2 dia bantai Tun ni, manakala Tun pulak kata Najib PM paling buruk kat Malaysia.......... Di situ dah nampak dendam kesumat antara dua orang ni.......
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm bdk2 gaduh..dia kata dia..dia kata dia..

Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 12:55 PM | Show all posts
Kahkahkahkkk....aku gelak dulu la jib...nak nafikan pun takleh gak
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:00 PM | Show all posts
Haa haa haa..... like small kids....
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Dua2 dah melepasi umur .. Jd dua2 akan jd mcm budak2 blk duk bergaduh, bertinju je..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:03 PM | Show all posts
Apa punye perumpamaan ahh..
Tak pernah aku dengo umpama Gearbox berjalan.

Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa boleh tepek gambar bini najid dulu dan laki kak mah dulu?
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Tun ni x kira body shaming ker
Mentang2 la kak ros orang umno yg dibenci. Jenis x kisah mende2 gini. Cer kalau kene kt 1 parti tu, mau sawan seko2 bising
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
jadi kami nak kena buat apa? PM skrg mahiadin yg kau jugak yg sokong
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list