Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
737
View
12
Reply

Hampir 8 Tahun Dalam Industri, Nabila Razali Semakin Matang

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-4-2021 10:46 AM | Show all posts |Read mode
Penyanyi, Nabila Razali telah diundang untuk menjadi tetamu undangan untuk Carta Suria 40 di Suria FM bersama dengan penyampai radio, Fizi Ali.


Pelbagai perkara telah dikongsikan, antaranya mengenai kecaman dan kritikan yang sering diterima.


Nabila atau nama lengkapnya Nur Nabila Mohd Razali berkata dia memandang perkara tersebut dari sudut yang positif.


Foto: IG




Jelas penyanyi yang sinonim dengan lagu Peluang Kedua ini, insiden yang berlaku kepada dirinya telah banyak mematangkan dirinya.


Saya tiada pengalaman dalam industri hiburan jadi bila saya masuk saya sedih sebenarnya, tapi saya suka nyanyi jadi saya nyanyi juga sebab saya buat benda yang saya suka.


Nak kata lali tu tak adalah tapi saya dah terima layanan yang macam tu dari dulu cuma yang beza dengan sekarang dia bertambah sahaja.


Macam sekarang umur pun dah 29, dulu umur 23 jadi sekarang berfikiran lebih matang. Jadi saya anggap benda ini semua satu rezeki dan ujian yang saya rasa Tuhan nak bagi untuk tengok kita ni sabar ke tak untuk capai apa yang kita nak.




  



Rezeki kita tak boleh nak persoalkan sebab kalau kita tak percaya dengan rezeki maksudnya kita percaya dengan kuasaNya, katanya.


Melihat di ruangan komen, rata-rata peminat menitipkan kata semangat dan positif kepada penyanyi kelahiran bintang program realiti nyanyian Akademi Fantasia 2013 ini. -CARI


Sumber: Media Hiburan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-4-2021 11:09 AM | Show all posts
dah nak 8 tahun. rasa boleh dah stop dan menyepi terus kot.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 11:57 AM | Show all posts
org yg ade skill pun contoh pilot...
boleh kena vss/mss lagi2 masa pandemik ni
minah ni takleh nyanyi... nahh 8 tahun...
nazak betul industri seni Msia...

retis ni takleh nyanyi, takleh berlakon... takleh buang ke ehh? takde KPI?
sekali jadi retis(walaupun backup singer uuuwaaauuuu dan nyanyi sumbang dengan bunga besar)
terus selamanya claim retis....  
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kulit dia cantik. Glowing.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
8 tahun berapa single?...album takyah citerla
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 02:07 PM | Show all posts
Mutu vokal matang ke dok?
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar first tu cm syafiqah aina plak..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 03:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah bertahun kena kutuk suara tak sedap..xblh menyanyi tp masih kental hati nak "menyumbangkan" suara ko ek nab. Adoilaa{:yameteh
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 07:24 AM From the mobile phone | Show all posts
matang celah mana? cikpek ko jah kot yang semakin matang? kualiti persembahan kau? makin hauk!
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
ke ko ni memang dah terlebih matang sebab tu tak tahan asik terkucil jah?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 10:05 AM | Show all posts
matang sumbang
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin ko patut try berlakon je la dik.. Yg lalu lalang or jadi tiang lampu tu.. Pengacara program kanak2 ker..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
8thn x bley nyanyi live?????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list