Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3060
View
27
Reply

Rakaman CCTV Pesakit COVID-19 Sedang Bersenggama Dalam Bilik Isolasi Hospital Jadi Tular

[Copy link]

Author: bubuk_bearbear       Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-1-2021 04:38 AM | Show all posts |Read mode

Tangkap layar video adegan hubungan intim



INDONESIA - Tular satu video panas berdurasi 1 minit 30 saat yang memaparkan aktiviti tidak bermoral dilakukan oleh satu pasangan di Hospital Umum Daerah Dompu, Nusa Tenggara Barat, Indonesia.


Memetik Tribunnews.com, aksi seorang lelaki dan wanita sedang asyik melakukan hubungan intim seperti suami isteri di atas katil hospital, di ruang pengasingan pesakit Covid-19 itu berjaya dirakam video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) dan disebarkan dimedia sosial oleh dua kakitangan hospital itu.













Sejurus menyedari video itu tular di media sosial, Pengarah Hospital, Dr Alief Firyasa Maulana mengesahkan video itu diambil dari salah satu ruang isolasi pesakit Covid-19 dan pihaknya telah membuat laporan polis.


Menurut sumber, lelaki yang melakukan perbuatan tidak bermoral didalam video tersebut adalah seorang pegawai polis yang bertugas di daerah itu ketika menjalani pengasingan setelah menjalani ujian Covid-19.


Ketua Polis Daerah Dompu, Syarif Hidayat berkata, pihaknya terus menjalankan siasatan setelah video yang didakwa membabitkan anggotanya itu mula tular.


Pelaku wanita terbabit juga sudah dikenalpasti identitinya dan akan dipanggil untuk membantu siasatan. Walau bagaimanapun, soal siasat masih belum dijalankan memandangkan mereka berdua belum selesai menjalani rawatan.


Kedua-dua kakitangan hospital yang merakam dan menyebar video tersebut turut disoal siasat dan bakal dikenakan tindakan undang-undang kerana sengaja merakam adegan intim pesakit melalui rakaman CCTV dan menyebarkannya di media sosial.


Hingga kini, waktu tepat kejadian itu berlaku masih belum dapat dipastikan. - CARI






Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 27-1-2021 04:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ohhh yg ni

Persoalannya depa suami isteri ka tak?
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 05:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Hubungan intim selain suami isteri camne pula?

Memetik Tribunnews.com,aksi seorang lelaki dan wanita sedang asyik melakukan hubungan intim seperti suami isteri di atas katil hospital, di ruang pengasingan pesakit Covid-19 itu berjaya dirakam video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) dan disebarkan dimedia sosial oleh dua kakitangan hospital itu.
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 05:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak tau malu ke, kat hospital pon nak mcmtu
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 06:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Ummah claim..hmmm patut laaaa
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 07:10 AM | Show all posts
masing2 tak tahan kot dah berminggu dlm tu. keinginan memuncak... musykil nya kenapa disatukan wad laki dan pompuan?
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 07:14 AM From the mobile phone | Show all posts
rbmy replied at 27-1-2021 07:10 AM
masing2 tak tahan kot dah berminggu dlm tu. keinginan memuncak... musykil nya kenapa disatukan wad l ...

Perempuan ke tu
Idok le nmpk bideo nye

Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang pergi sebar di media sosial tu kenapa? Mungkin wajar ada cctv di situ. Pasangan tu dah buat silap. Tapi kesalahan paling besar adalah org yg sebarkan
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 07:31 AM | Show all posts
supernaturalee replied at 27-1-2021 07:14 AM
Perempuan ke tu
Idok le nmpk bideo nye

hahaha dah tu laki sm laki ke.... hahahahahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
rbmy replied at 27-1-2021 07:31 AM
hahaha dah tu laki sm laki ke.... hahahahahahaa

Dh tu mcmn blh join plk

Ye dak

Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 07:34 AM From the mobile phone | Show all posts
ultra78 replied at 27-1-2021 07:22 AM
Yang pergi sebar di media sosial tu kenapa? Mungkin wajar ada cctv di situ. Pasangan tu dah buat sil ...

Xde integriti nmnya ni



Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Wad bercampur ke.. atau laki sama laki ngentot..
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Asalkan ada ruang ye
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya awloh, memacam lah yindon ni. Yang buang telur lain. Smh
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 08:24 AM | Show all posts
alaa bagi la video penuh

tu tong oksigen kt sebelah tu guna ke tidak? ke masa main tak guna?
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 09:20 AM | Show all posts
cctv bukan takleh letak dalam ruang pesakit ke? main area je boleh kan. invasion of patient privacy lah gitu... pastu pi sebar plak. euuww.. takde moral punya org keje spital tu.
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 09:24 AM | Show all posts
hahahaha... mcm2 ler kat tanah seberang nih...
aritu ada kes jururawat lelaki ngejut pesakit lelaki...
kat Jakarta pulakkkk....
hahahhahahaa.....
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 09:31 AM | Show all posts
agaknya awek tu dipaksa main oleh abg polis

jaga lho kalau ga mau main ame gue, nanti gue masukin lho dlm lokap
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 09:34 AM | Show all posts
Tak ler sibuk sangat petugas kesihatannya walau kes makin banyak sampai sempat merakam
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2021 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
rbmy replied at 27-1-2021 07:10 AM
masing2 tak tahan kot dah berminggu dlm tu. keinginan memuncak... musykil nya kenapa disatukan wad l ...


Wad covid d tempat saya campur lelaki & pmpn
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list