Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10666
View
172
Reply

[Politik] Breaking:Kesihatan PM merosot,buat rawatan ke Singapura.Hishammuddin bakal TPM?

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-1-2021 01:41 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Berita kencang mengenai lantikan Datuk Seri Hishammudin Tun Hussien sebagai Timbalan Perdana Menteri. Jawatan itu kosong sejak PH jatuh.

Situasi ini bagi memberi ruang kepada Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin mendapatkan rawatan susulan di Singapura. Sumber dalaman BERSATU memaklumkan kesihatan PM agak merosot.

Sumber turut memaklumkan lantik Hishammudin adalah bagi menggantikan PM semasa ketiadaan beliau dan PM tidak yakin dengan barisan Menteri Kanan.

https://malaysiannow.com/hishammuddin-bakal-tpm-tok-abah-buat-rawatan-ke-singapura/
IMG_20210110_013442.jpg

Rate

3

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 10-1-2021 01:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Meloncat gumbira ria lagi.girang lah Najib & the gang
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-1-2021 02:01 AM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 10-1-2021 01:52 AM
Meloncat gumbira ria lagi.girang lah Najib & the gang

Nope,Selain dpt rawatan,Ini tindakan bijak PM utk counter serangan dari UMNO Yg nk tarik sokongan dari PN.Kalau Hisham jadi TPM,sokongan Umno kekal,TSMY akan kekal PM,PN akan stabil
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 02:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Okla tu...susah payah buat langkah syaireton,,ada gak hasil
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 02:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kelapaparut at 10-1-2021 02:11 AM

Muhyiddin stress dgn politik malaysia sampai sakit dia,  tp knp muhyiddin lantik hisyamuddin jd tpm, knp bukan zahid, saje nak pchkan umno kot
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 02:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap umno tak termakan dgn trick ni. H20 ni bff assholemin.... go figure....lagi banyak malapetaka kena nanti kalau gang2 ni memerintah....
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 02:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Rogue98 replied at 10-1-2021 02:11 AM
Harap umno tak termakan dgn trick ni. H20 ni bff assholemin.... go figure....lagi banyak malapetaka  ...

bkn takat bff yer... dorg besan ... anak hisam kawin dgn anak assholemin...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 02:48 AM From the mobile phone | Show all posts
aint replied at 10-1-2021 02:37 AM
bkn takat bff yer... dorg besan ... anak hisam kawin dgn anak assholemin...

Besan jgk dgn tokti

Ok xde kaitan ttg lantikan sbg TPM

Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 04:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Bsnyak sangat dah orang Johor jadi PM...... Hussein Onn,  Mahyuddin dan sekarang sok sek sok sek H2O.
Bagilah can orang N9 Tok Mat jadi PM pulak.  
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 05:06 AM From the mobile phone | Show all posts
batu kikir replied at 10-1-2021 04:58 AM
Bsnyak sangat dah orang Johor jadi PM...... Hussein Onn,  Mahyuddin dan sekarang sok sek sok sek H2O ...

Ramai orang nak tok mat naik. Tapi kenapa beliau tu tak nak sangat melangkah ke depan? Jangan bagi wak jahid dengan kes rasuah tu naik.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 05:09 AM From the mobile phone | Show all posts
X silap i,h20 ni geng madey gak....kalau burita ni benar, mengamok sakan la jibby-jahid-anwar nanti...zmn ph,abahkau mmg kerap mc dptkan rawatan di singapork,zmn pn je rasenya dia byk miss....harap kanser abah x makin melarat la
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 05:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Mantang Piyem Japang, Abe, stepped down kerna kesihatannya...abah cow bila lagi?

Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 06:24 AM From the mobile phone | Show all posts
MissVixen replied at 10-1-2021 05:06 AM
Ramai orang nak tok mat naik. Tapi kenapa beliau tu tak nak sangat melangkah ke depan? Jangan bagi ...

Tok mat ini sahih kesucian kewww?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 06:38 AM From the mobile phone | Show all posts
gmbr bdua dgn sultan pn nmpk h20 mcm org sakit
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 06:42 AM | Show all posts
batu kikir replied at 10-1-2021 04:58 AM
Bsnyak sangat dah orang Johor jadi PM...... Hussein Onn,  Mahyuddin dan sekarang sok sek sok sek H2O ...

tok mat bukan MP paham x?
nk jadi MP kne btanding PRU lah
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 06:45 AM | Show all posts
korg nk tok  mat tapi tok mat bukan MP.... DUN pun masa 1st skit lagi nak kalah dan bersara
ingat boleh main petik je ke
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 06:49 AM | Show all posts
MissYouSayang replied at 10-1-2021 05:09 AM
X silap i,h20 ni geng madey gak....kalau burita ni benar, mengamok sakan la jibby-jahid-anwar nanti. ...

tapi h20 tu sepupu jubilee
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 06:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Iol setuju je hishmuddin jd pemangku pm...dia pun berkarisma & ada pengalaman...dari lantik org mcm mujahit@kewayangan@yg taraguna sebelum ni....baik lagi hishamuddin..

Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 07:09 AM From the mobile phone | Show all posts
kelapaparut replied at 10-1-2021 02:10 AM
Muhyiddin stress dgn politik malaysia sampai sakit dia,  tp knp muhyiddin lantik hisyamuddin jd tpm, ...

Patut jgn terima jawatan pm tuu.. u sakir.. rehat ajelaa.. enjoy your life..ngadap Allah hari hari.. life is so short
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2021 07:18 AM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 10-1-2021 06:49 AM
tapi h20 tu sepupu jubilee

Sekadar kazen jerk ,anything can happen lah ...geng2 penyangak amno semua dah berbulu dgn h20 & kj ni... Sorang dah kena pecat ,tsam..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list