Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6268
View
113
Reply

"Jangan Takut Kahwin Muda, Nanti Boleh Buat TikTok Dengan Anak,"-Sharifah Zarina

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-10-2020 12:41 PM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini kecoh bila Sharifah Zarina mengamuk apabila tak puas hati dengan layaran restoran.


Foto: IG




Nampaknya penyanyi ini menimbulkan kontroversi lagi apabila seolah-olah menggalakkan anak muda untuk berkahwin awal.


Menerusi TikTok, penyanyi ini menyatakan jangan risau jika kahwin di usia muda kerana ada banyak kelebihan.





Zarina memberikan contoh dirinya yang kahwin muda dan sekarang anak-anak semua dah besar.


Ramai yang kata macam adik dan kakak, malah boleh ikut trend main TikTok bersama-sama.


  



  



Namun perkongsiannya itu telah menimbulkan rasa kurang senang di kalangan netizen.


Malah ada yang mengecam, perangai Zarina sekarang adalah disebabkan kahwin muda apabila suka berkongsi perkara mengarut di media sosial.


  



Bukan itu sahaja, ada juga yang perli boleh kahwin muda sekiranya dapat suami yang kaya.


Zarina berkahwin di usia 21 tahun dengan Buswani Abdillah dan dikurniakan tiga cahaya mata. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 30-10-2020 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
So sedeyhhhhh...tok jak kah pencapaian terbait sh zarina dlm hidup? Kawen awal & dpt bertiktok sama2 ngan anak.
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Layan kan je lah.. dah tua2 buat perangai..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
dia ni dari mula jadi retis I x berminat pun..lagu Langit Ke Tujuh tu overrated bagi iols..bosan je lagu tu..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Bab kahwin muda iols setuju jah
Kahwin la muda2 dik
Tenaga masih kuat
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:00 PM | Show all posts

Tak tahulah kalau camni gaya kawen muda sampai terbantut pemikiran mungkin patut berjaga-jaga jugalah untuk kahwin muda ni. Berat juga risiko terencat otak tiba-tiba.
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiktok je tahap pemikiran sheols? Dengan tiktok cerah masa depan anak2 ke?

Ni la contoh buruknya org tua gigih bersosial media tak kena tempat
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampahnya pemikiran
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak2 gedik jaman now..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 30-10-2020 01:00 PM
Tiktok je tahap pemikiran sheols? Dengan tiktok cerah masa depan anak2 ke?

Ni la contoh buruknya ...

Tu la. Kawin muda sbb nk bertik tok ngan anak...tu je ke tujuan kawen...kalau tak berapa nk cerdik xpayah la tunjuk sgt
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
bukanomi replied at 30-10-2020 01:07 PM
Tu la. Kawin muda sbb nk bertik tok ngan anak...tu je ke tujuan kawen...kalau tak berapa nk cerdik ...

Relevan lagi ke tiktok 10,20 tahun akan datang? Boleh cari makan ke dengan tiktok sepanjang masa? Acik zarina nanti umur 60 pun nak tiktok lagi ke?

Dangg
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Aiyoo sedihnya pemikiran
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:13 PM | Show all posts
kosser nak bertik tok
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:16 PM | Show all posts
acik zarina dah temui cara  nak up kan diri... dgn statement yg bijak pandai
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 30-10-2020 01:02 PM
Sampahnya pemikiran

Setuju seratus peratus!
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduyaii lain kali bgla statement yg cerdik sket.. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:19 PM | Show all posts
what a great life goal
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak kawen muda boleh tapi pastikan diri dah cukup ready nak hadap tanggungjawab. Jangan dah gatal kawen tapi lepastu menyusahkan adik beradik & parents. Dah banyak sangat kes macam ni. Pastu umur awal 30an dah bercerai berai.
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Setakat nk bertik tok je ke kawin muda uolss..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2020 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampai langit ke berapabnk bertik tok? Apa la punye pemikiran...otak pun da nk jadi budak ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list