Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
4454
View
83
Reply

[Tempatan] Tuan rumah dikompaun 1000 ingat boleh raya sakan sebulan di bawah pkpb

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-5-2020 02:15 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 26-5-2020 02:16 AM

Telah diberitahu bahawa raya cuma 1 syawal je.tapi tuan rumah ni tetap berdegil buat open house hari raya kedua.Samaada tak tahu atau purak purak tak tahu

PKPB | Tuan Rumah Dikompaun RM1000 Anjur Jamuan Aidilfitri. Tinjauan sekitar jam 6 petang tadi bersama anggota dan pegawai ibu pejabat polis daerah gombak telah berlaku pelanggan pkpb

Sumber : tv3
Screenshot_2020-05-26-02-13-07-67.png
Screenshot_2020-05-26-02-15-49-34.png

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-5-2020 02:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by FanTasyCreaTioN at 26-5-2020 05:59 AM

Takde pulak bising melayu terancam melayu tertekan segala macam . Kalau lah ini terjadi zaman PH, mau sampai tinggal spenda Dap kena balun
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 05:27 AM From the mobile phone | Show all posts
patutnya kompaun rm1000 untuk tiap tetamu yang ada dalam rumah tu..
baru semua reti guna akal..
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh nak mampos kata sebulan.  Mak aku orang kampung pun tahu peraturan kerajaan.  Samada sebab cari alasan dah kantoi tapi nampak bodoh jawapan ingat sebulan. ....
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:20 AM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 26-5-2020 02:47 AM
Takde pulak bising melayu terancam melayu tertekan segala macam  . Kalau lah ini terjadi zaman PH, ...

Padan muka dapig
Say no to dapig
Asal bukan dapig
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:24 AM | Show all posts
Dah tua pun bodoh. Bodoh berjemaah pulak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha...alasan.....
Jadila kan asalkan ada gak alasan
Npk bodoh ke pandai, blkg kira
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:33 AM | Show all posts
Alahaiii geram pulak aku nengok orang bagi alasan buat2 tak tau. Dlm ramai2 orang yg dtg tu takkan sekor pun tak tengok berita, tak baca news kat fb? Isssshhhhh.

Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:45 AM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 26-5-2020 02:47 AM
Takde pulak bising melayu terancam melayu tertekan segala macam  . Kalau lah ini terjadi zaman PH, ...

Kesiann.. Kena meratib DAPIG sana sini sebab nak tunjuk kononnya DAPIG baik.. Kesiannn.
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:53 AM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 26-5-2020 02:47 AM
Takde pulak bising melayu terancam melayu tertekan segala macam  . Kalau lah ini terjadi zaman PH, ...

Memang tinggal spenda dah pun
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Adan uke...some ppl are just soooo degil!
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 06:57 AM | Show all posts
Denda setiap tetamu RM1000,
And tuan rumah RM1000 x jumlah tetamu.
Baru orang lain faham.
Malaysia ni kene cmni je.
Takat ugut2 atau inform kt TV x faham2.
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 26-5-2020 06:45 AM
Kesiann.. Kena meratib DAPIG sana sini sebab nak tunjuk kononnya DAPIG baik.. Kesiannn.

tu la pasal..baru 22 bulan dah huru hara majoriti kat tanah melayu ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Haha..mmg patut kompaun 1 tetamu 1k..
Ini bukan xtahu tp buat2 tak reti bahasa.
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 07:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Pakat2 la minta tetamu yg datang tu sorang RM100. 10 org genapla seribu.
Dapatla bayar kompaun.
Tuan rumah dan tetamu pun kena bertanggungjawab sama.
Sape suh korang dtg beramai2 ke rumah dia
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 07:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dia buat makan2.. memang selayaknya lah rm1000 tu...Kita ni pun duk risau kt kg ni takut ade yg dtg beraya
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 07:45 AM From the mobile phone | Show all posts
AJMatt replied at 26-5-2020 07:22 AM
tu la pasal..baru 22 bulan dah huru hara majoriti kat tanah melayu ni

Pakat nak lelong hak milik majoriti dan islam... Dengki sangat DAPIG dgn kuasa majoriti
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Budussss pya alasan...  tetamu pn patut kena denda
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
1 syawal mmg sehari je pun kan tidak takdela raya ke2 dah puasa 6. Takbir pun sehari je.

Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 26-5-2020 06:16 AM
Bodoh nak mampos kata sebulan.  Mak aku orang kampung pun tahu peraturan kerajaan.  Samada sebab car ...

Owang melayu dgn aktiviti kebodohan..jawapan pon bodoh...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list