CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
Author: annehuda

Istana HM ke 11 - WAGS pilihan cari UPDATE Bad jadi coverboy pg 85

   Close [Copy link]

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:23 PM |All posts
Team laki ai ... oopppss tersasar di jalanan lak ngaku laki gitiew
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:12



    laki kaka yg mane satu...? yg berdiri tgh2 rambut oren ala2 ichigo kartun bleach tu ke?
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 10:25 PM |All posts
mmg laki mu itu yg obvious skali.. dgn si rambut karat tuh
cik_aya Post at 15-1-2012 22:21



    amirul wajib berambut karat...baru ade ong
kalo rambut itam mesti dia kena boo ...langsung xperform
dia asra ngan ramez tinggi lebih kurang jek pon

ok i tgh tgk cite plg cute yg i rasa 27 dresses ...
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-1-2012 10:25 PM |All posts
i sentap...kaka sila pujuk i skrang.....
annehuda Post at 15-1-2012 22:17


alamak.. dah berjangkit dgn min ke suruh pujuk2 nih? (adik comot min, where r u? MYSM)

jap ye.. kaka cari ubat. err.. ubat tu tau kan benda apa?


























larikk!!
NESTA #13 ~ u shall be missed
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-1-2012 10:26 PM |All posts
bukan.............. heols polo twiter mekss..
lonso Post at 15-1-2012 22:21


apsal mu tak block jahh?
NESTA #13 ~ u shall be missed
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 10:26 PM |All posts
laki kaka yg mane satu...? yg berdiri tgh2 rambut oren ala2 ichigo kartun bleach tu ke? :l ...
annehuda Post at 15-1-2012 22:23



    ohhh tu laki angkat jek... laki sbnr yg lambai2 n kenyit mata kt ai smlm
yg plg sasa n idung paling tinggi dlm ramai2 tu
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:27 PM |All posts
Waahh kalo giti gayaknya..lasi saja sama si asra..
cocok .. kejawaan nya itu ;p
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:14



    tapi tapi....asrar takde masalah keguguran rambut..sbb iols hari2 kasi heols syampu campur ngan kafein tau..terbukti berkesan mengurangkan keguguran rambut..

ha kan iols dah terkuar posting berilmiah ni...
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 10:28 PM |All posts
alamak.. dah berjangkit dgn min ke suruh pujuk2 nih?  (adik comot min, where r u? MYSM)

...
cik_aya Post at 15-1-2012 22:25



    jgn la aya mulakan dlu ... nnt mesti uols terasa bersalah ..
mesti pastu aya tnya ai.. ai ke yg mulakan dlu ?
Aya p cari la mende ape EPO tu lasi kt anne
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:28 PM |All posts
ohhh tu laki angkat jek... laki sbnr yg lambai2 n kenyit mata kt ai smlm
yg plg sasa n i ...
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:26



    eerrr...ade ke kaka? iols tak nampak pun suma muka sepesen jah dlm pikce tu....
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:30 PM |All posts
jgn la aya mulakan dlu ... nnt mesti uols terasa bersalah ..
mesti pastu aya tnya ai.. a ...
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:28



    ehem ehem perli iols kah???  

takpe takpe iols rasa iols tgh PMS ni....mood swing kekdahnye..

tetiba muncul jerawat sebijik ni...ha ni mesti minggu dpn nak period dah....
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 10:31 PM |All posts
tapi tapi....asrar takde masalah keguguran rambut..sbb iols hari2 kasi heols syampu campur ...
annehuda Post at 15-1-2012 22:27



    smlm dia ckp kt ai .. kak anne suka sgt lumur rmbut sy ngan kafein ape kejadah nyah
Apa ingat sy ni pembancuh kopi ke hapa..
sy nk gak rmbut karat cm kancung.. anne yg xbg ..
karang sy wat rmbut cm ramez kang...
takut lak anne jd janda ..sbb sy digilai dek pompuan lain ..
sy tinggallan anne jek karang...
Akak p la bgtau anne tu ye
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 10:33 PM |All posts
eerrr...ade ke kaka? iols tak nampak pun suma muka sepesen jah dlm pikce tu....
annehuda Post at 15-1-2012 22:28



    hanya sang bini mengenal sang laki n vice versa... Karang ai ngaku asra tu laki ai ade lak org tu sentap
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:33 PM |All posts
alamak.. dah berjangkit dgn min ke suruh pujuk2 nih?  (adik comot min, where r u? MYSM)

...
cik_aya Post at 15-1-2012 22:25



    ala kuat mane je pun kaka leh lari...ni ha abam comwei dah kasi iols kunci lotus rx3 heols..heols ckp takpe amekla...abam nk gi beli keter lamboghini plak dh bosan keter lotus ni...larilah kaka iols leh kejar ala2 v3 hokkay....
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-1-2012 10:36 PM |All posts


anne, bila masa uols rambut blonde nih? terlebih makan EPO kah?
NESTA #13 ~ u shall be missed
Reply

Props Report

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

Post on 15-1-2012 10:36 PM |All posts
ape kes cite psl jerawat nih... nape x cite psl bekas2 jerawat nokss.. meks byk bekas jerawat belubang2 cemane nak ilgkan
Hrs ada rasa bersyukur, bila ujian menjelma
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:36 PM |All posts
smlm dia ckp kt ai .. kak anne suka sgt lumur rmbut sy ngan kafein ape kejadah nyah
Apa  ...
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:31



    motip asra panggil iols kakak??? iols poreber 21 hokkay....ah ni mesti asrar len ni..ntah sape2 menyamar jd asrar tu...

iols bukan ape kaka kalau asrar kaler rambut nnt dah tak terserlah muka eksotik heols...nnt jadi rupe patung singa  plak. dahle raya cina nk dekat ni tak pepasal heols nnt jadi same kaler ngan limau mandarin la plak...
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 10:39 PM |All posts
motip asra panggil iols kakak??? iols poreber 21 hokkay....ah ni mesti asrar len ni..ntah  ...
annehuda Post at 15-1-2012 22:36



    Eh u sentap kenapa nih?
Mcm momod san lak uols nih .. siap quote lagi perktaan kak tu..
Baca la bebetul ..dia ckp kt ai...kak anne tu kan ..cuba baca ngan cara perckpn sbnr.
"kak.. .anne tu kan"
Penyakit san la tu ..sentap jek
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:40 PM |All posts
ape kes cite psl jerawat nih... nape x cite psl bekas2 jerawat nokss.. meks byk bekas jerawat beluba ...
lonso Post at 15-1-2012 22:36



    nk hilangkan bekas jerawat yg lubang2 tu ye? payah skit tp ikut petua nenek iols kalau ade jerawat jgn picit...pastu kalau basuh beras air basuhan beras yg pertama tu simpan wat cuci muka biarkan smpi kering...ala mcm same gak kalau pakai bedak sejuk. bedak sejuk pun buat pakai beras je sbnrnye...
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:43 PM |All posts
Eh u sentap kenapa nih?
Mcm momod san lak uols nih .. siap quote lagi perktaan kak tu..
...
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:39



    oh ye ke... tu la kaka...iols nyaris2 nak gaduh ngan asrar ni tau...nasib baik iols tak panggil adik iols tlg kemas baju nak kuar dr rumah ni....

'sampai hati abang panggil i kakak??? i kan dh ckp i lahir thn brape pun i ni olwez poreber 21.....'
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:47 PM |All posts
anne, bila masa uols rambut blonde nih? terlebih makan EPO kah?
cik_aya Post at 15-1-2012 22:36



    eeehh...kaka mane kaka dpt pikce iols ni??

ala kaka time ni iols berada di zaman kejahiliahan lagi...zaman takde pedoman...

la ni iols dah insap dah kaka..thanks to EPO yg telah menstabilkan hormon2 dlm badan iols...
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 10:48 PM |All posts
oh ye ke... tu la kaka...iols nyaris2 nak gaduh ngan asrar ni tau...nasib baik iols tak pa ...
annehuda Post at 15-1-2012 22:43



    pastu dia ade gak ckp .. kak lg satukan..kak anne tu kuat sentap
dh tau sy laser ..terima jek la
sket2 nk kuar umah..kang sy kuar umah kang baru tau
ha ingai aidil jek leh kuar umah ..sy pon bleh buat...
Dia la ckp smlm luahan perasaan..nk bgtau ramez asra bkn pndai ckp arab pon
ngomong jowo reti la dia..
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 10:53 PM |All posts
pastu dia ade gak ckp .. kak lg satukan..kak anne tu kuat sentap
dh tau sy laser ..terima ...
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:48



    hey hey mane ade iols sentap kt kelaseran heols tau...

iols ttp bersabar dan menahan perasaan atas kelaseran heols tu sbb iols tau heols mmg laser pun dr hari pertama iols mengenali heols....

tapi tapi..iols kuciwa sesgt ngan heols...dulu heols janji kt iols nnt nak masak utk iols hari2...sbb iols kan tak pandai masak...tp heols mungkir janji

dah tu dah tu heols laser iols...'ape la ayang ni...masak tomyam pun tak reti. ni bukan tomyam ni steamboat!'
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post on 15-1-2012 10:53 PM |All posts
jgn la aya mulakan dlu ... nnt mesti uols terasa bersalah ..
mesti pastu aya tnya ai.. a ...
airuszzdy Post at 15-1-2012 22:28


betul laa.. serta-merta ai terasa bersalah
anne, kaka mintak maap la ye.. nanti kaka belikan EPO bila guardian wat sale
NESTA #13 ~ u shall be missed
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 11:04 PM |All posts
hey hey mane ade iols sentap kt kelaseran heols tau...

iols ttp bersabar dan men ...
annehuda Post at 15-1-2012 22:53



    ha tu pon dia ade ngadu ngai ai ..dia ckp cmni
" kak..kak   anne tu kan xpndai masak... mak sy suh dia masak mee udang  banjir cm kt kg sy tu
mmg fav family..ade ke dia masak mcm mee tumis air jek
untung la akak .. reti masak hummus..nasi pilaf.. Kebab sume   ramez relax jek .. "
Dia ckp la kat ai..ngadu
pi l anne masuk kelas memasak ..makin keding si asra tu ai tgk
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21Rank: 21

Post on 15-1-2012 11:11 PM |All posts
ha tu pon dia ade ngadu ngai ai ..dia ckp cmni
" kak..kak   anne tu kan xpndai masak...  ...
airuszzdy Post at 15-1-2012 23:04



    ooo patutla malam semalam asrar balik lambat. die ckp kt i jalan jem...rupe2nye die gi bergebang ngan kaka airus....

eeee mcm2 plak tu die ngadu kt kaka airus..ape ni??? abg asrar ckp heols tak kisah pun iols tak reti masak...habang rela katenye...hari2 leh gi makan kt kedai je

siap habang asrar malam ni iols suruh heols tido luar....
You're the best breakfast ever. I could eat you up all day babe.
Reply

Props Report

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

Post on 15-1-2012 11:15 PM |All posts
ooo patutla malam semalam asrar balik lambat. die ckp kt i jalan jem...rupe2nye die gi ber ...
annehuda Post at 15-1-2012 23:11



    sanggup u suh dia tido luar.. sekalo cik ta ke ramona zam zam ke .. hangkut dia keluar umah
mcm rodoh ngan deq wan 'larikan' aidil haaa..menangia x berlagu uols tau nnt ...
ha akak gak kena settlekan nnt.. ish ish ish
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cob ...
Reply

Props Report

You need to login first Login | Register Facebook Login

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by CARI, nor is CARI responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, CARI does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. CARI reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. CARI also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 20-4-2014 11:51 PM , Processed in 0.140514 second(s), 23 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top